KARLOVAC: SNIJEG -9° C SNIJEG

, 04.02.2012. Pratite nas preko RSS-a

Udruga Avadhuta - zaslužne osobe

H.D.G. A.C. Bhaktivedanta Swami Prabhupada

H.D.G. A.C. Bhaktivedanta Swami Prabhupada

H.D.G. Bhakti Tirtha Swami

H.D.G. Bhakti Tirtha Swami

H.H. Radhanath Swami

H.H. Radhanath Swami

Vegetarijanci su bolje raspoloženi

fruits

Nova studija objavljena u znanstvenom časopisu Nutrition je otkrila kako vegetarijanska prehrana koja isključuje unos ribe može smanjiti rizik za depresiju, tjeskobu i stres.

Istraživanje pokazuje kako osobe s niskim razinama masnih kiselina koje se nalaze u ribi, a visokim razinama masnih kiselina koje se nalaze u povrću imaju veću vjerojatnost da će biti dobrog raspoloženja.

U istraživanju je sudjelovalo 138 zdravih dobrovoljaca, pripadnika adventističke crkve. Na temelju informacija o raspoloženju i prehrani ispitanika, znanstvenici su zabilježili kako su osobe koje unose manje omega – 3 masnih kiselina: EPA (eikozapentaenske) i DHA (dokozaheksaenske), kao i arahidonske koja je predstavnik omega – 6 masnih kiselina, a više kratkolančanih ALA (α-linolenske) i linolne masne kiseline boljeg raspoloženja.

Rezultati ovog istraživanja suprotstavljaju se mišljenju kako unos EPA i DHA može smanjiti rizik za depresiju.